Nowości
GRILL KONTAKTOWY OPIEKACZ podwójny
GRILL KONTAKTOWY OPIEKACZ podwójny
900,00 zł
szt.
GRILL KONTAKTOWY OPIEKACZ podwójny MAX
GRILL KONTAKTOWY OPIEKACZ podwójny MAX
1 200,00 zł
szt.
BASEN 8x6 m, wys. 0,6 m
BASEN 8x6 m, wys. 0,6 m
4 490,00 zł
szt.
BASEN 5x7 m
BASEN 5x7 m
3 500,00 zł
STOŁY ZABIEGOWE
STOŁY ZABIEGOWE
1 200,00 zł
szt.
BUMPER CARS, SAMOCHODZIK DO ZDERZEŃ
BUMPER CARS, SAMOCHODZIK DO ZDERZEŃ
8 900,00 zł
szt.
BUMPER BALL, KULA DO ZDERZEŃ TPU 1,5*1,3M
BUMPER BALL, KULA DO ZDERZEŃ TPU 1,5*1,3M
1 490,00 zł
BUMPER BALL, KULA DO ZDERZEŃ TPU 1,2*1,0M
BUMPER BALL, KULA DO ZDERZEŃ TPU 1,2*1,0M
1 290,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
NABIJARKA DO GILZ PAPIEROSOWYCH Z PODAJNIKIEM TAŚMOWYM
NABIJARKA DO GILZ PAPIEROSOWYCH Z PODAJNIKIEM TAŚMOWYM
50 000,00 zł 29 000,00 zł
szt.
Produkt dnia
ŚCIERECZKI ZAMIENNE DO ROBOTA
ŚCIERECZKI ZAMIENNE DO ROBOTA
30,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kartą gwarancyjną lub dowodem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PRIMA-TECH S.C.
GÓRNA 2A
42-262 KOLONIA POCZESNA


Dodatkowe informacje:

Podstawą reklamacji jest oryginał karty gwarancyjnej oraz dowód zakupu. Załączona do produktu Karta Gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku reklamacji klient zobowiązany jest do dostarczenia towaru na adres: Prima-Tech S.C., ul. Górna 2A, 42-262 Kolonia Poczesna oraz do załączenia danych teleadresowych wraz z opisem usterki. Towar powinien być kompletny oraz w całości. Numer serwisu gwarancyjnego 34 328 59 25. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia. Reklamacja dotycząca uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będzie rozpatrywana tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela (protokół szkody).

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PRIMA-TECH S.C.
GÓRNA 2A
42-262 KOLONIA POCZESNA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Dodatkowe informacje:

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Informujemy, że w imieniu kupującego zawieramy umowę z firmą kurierską  na dostarczenie do Państwa przedmiotu - biorąc udział w ofercie, wyrażają Państwo zgodę na wykonanie usługi dostarczenia paczki.  "Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który  został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego  spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy" (dot. kosztów wysyłki przy zwrotach). 

W przypadku odstąpienia od umowy, biorąc pod uwagę powyższy zapis, zwracamy Państwu wartość zakupionego przedmiotu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zgodnie z obowiązującym prawem odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl