Nowości
NABIJARKA GILZ PAPIEROSOWYCH MICRO SLIM
NABIJARKA GILZ PAPIEROSOWYCH MICRO SLIM
250,00 zł
GILZY MICRO SLIM MENTHOL 200 SZT.
GILZY MICRO SLIM MENTHOL 200 SZT.
7,90 zł
ŁOŻYSKO ŚLIZGOWE
ŁOŻYSKO ŚLIZGOWE
240,00 zł
szt.
CZUJNIK FOTOKOMÓRKI
CZUJNIK FOTOKOMÓRKI
70,00 zł
szt.
KABEL CZUJNIKA POKRYWY
KABEL CZUJNIKA POKRYWY
100,00 zł
szt.
SILNIK
SILNIK
750,00 zł
szt.
GNAZDO ŁADOWANIA
GNAZDO ŁADOWANIA
115,00 zł
szt.
PANEL KONROLNY
PANEL KONROLNY
300,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
BENTLEY
BENTLEY
800,00 zł 700,00 zł
szt.
BENTLEY
BENTLEY
800,00 zł 700,00 zł
szt.
ROVER
ROVER
690,00 zł 600,00 zł
szt.
CABRIO A8R
CABRIO A8R
670,00 zł 600,00 zł
CABRIO A8R
CABRIO A8R
670,00 zł 600,00 zł
szt.
NABIJARKA DO GILZ PAPIEROSOWYCH Z PODAJNIKIEM TAŚMOWYM
NABIJARKA DO GILZ PAPIEROSOWYCH Z PODAJNIKIEM TAŚMOWYM
50 000,00 zł 29 000,00 zł
szt.
Produkt dnia
ŚCIERECZKI ZAMIENNE DO ROBOTA
ŚCIERECZKI ZAMIENNE DO ROBOTA
30,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kartą gwarancyjną lub dowodem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PRIMA-TECH S.C.
GÓRNA 2A
42-262 KOLONIA POCZESNA


Dodatkowe informacje:

Podstawą reklamacji jest oryginał karty gwarancyjnej oraz dowód zakupu. Załączona do produktu Karta Gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku reklamacji klient zobowiązany jest do dostarczenia towaru na adres: Prima-Tech S.C., ul. Górna 2A, 42-262 Kolonia Poczesna oraz do załączenia danych teleadresowych wraz z opisem usterki. Towar powinien być kompletny oraz w całości. Numer serwisu gwarancyjnego 34 328 59 25. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia. Reklamacja dotycząca uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będzie rozpatrywana tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela (protokół szkody).

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PRIMA-TECH S.C.
GÓRNA 2A
42-262 KOLONIA POCZESNA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Dodatkowe informacje:

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Informujemy, że w imieniu kupującego zawieramy umowę z firmą kurierską  na dostarczenie do Państwa przedmiotu - biorąc udział w ofercie, wyrażają Państwo zgodę na wykonanie usługi dostarczenia paczki.  "Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który  został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego  spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy" (dot. kosztów wysyłki przy zwrotach). 

W przypadku odstąpienia od umowy, biorąc pod uwagę powyższy zapis, zwracamy Państwu wartość zakupionego przedmiotu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zgodnie z obowiązującym prawem odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl